J. Majerechová: Tak toto bola jedna báseň. Čo som nevedela to mi vysvetlil. Čo som mala zle to opravil. O rýchlosti odozvy ani nevravím o:). Spokojnosť na plnej čiare. Veľmi pohodlné, žiadne starosti.
Potrebujete zrušiť živnosť, no nechce sa Vám cestovať do miesta bydliska alebo neradi trávite čas čakaním na úrade?
Vybavte si všetko online cez nás. Ušetríte za poplatky, nepotrebujete elektronické doklady a svoj čas využijete efektívnejšie.
Zastupovanie pred Živnostenským úradom je bezplatné. Platíte len za administratívne úkony, ktoré súvisia s ohlásením živnosti.
Stačí pár minút a my to vybavíme za Vás.
Živnostenský úrad spolu s ohlásením zmien ohlásil zmenu aj:
- do zdravotnej poisťovne
- u správcu dane
- sociálnej poisťovni
Pri zrušení živnosti nie je živnostník povinný oznamovať Sociálnej poisťovni nič.
Živnostenský úrad to za neho urobí automaticky.
Aj keď živnostenský úrad zrušenie živnosti daňovému úradu ozmámi, aj napriek tomu musíte:
do 30 dní odo dňa zrušenia živnosti požiadať o zrušenie registrácie na daň z príjmov (príp. aj registráciu na DPH, ak ste bol platiteľom DPH, či daň zo závislej činnosti, ak ste mal zamestnancov) a vrátiť DIČ „kartičky“, prípadne IČ DPH kartičky.
Zrušenie registrácie je možné urobiť:
1. Elektronicky prostredníctvom podania na www.financnasprava.sk.
2. Papierovou formou - formulár https://pfseform.financnasprava.sk/Formulare/VzoryTlaciv/REGDPv20.pdf).
Vyplnený formulár doručiť poštou alebo osobne na daňový úrad spolu s kartičkou DIČ prípadne IČ DPH.
POZOR!!! Okresné úrady užneposielajú úradné záznamy v listinnej podobe.
Ak potrebujete papierový doklad, je potrebné si vyžiadať potvrdenie zo živnostenského registra osobne na ktoromkoľvek okresnom úrade - odbore živnostenského podnikania za poplatok 3€.
Vyplníte online formulár za pár minút, kde vypíšte všetky potrebné údaje pre zrušenie živnosti.
Po overení informácií z formulára Vám pošleme plnú moc, ktorú nám podpísanú (netreba úradne overiť) zašlete späť.
Po doručení plnej moci a uhradení platby, podáme ohlásenie. Po zápise Vás obratom informujeme emailom.
Všetku administratívu vybavíme za Vás, nemusíte nič inštalovať a podávať cez internet
Pri online podaní, bude zrušenie oznámené príslušnému správcovi dane, zdravotnej poisťovni aj sociálnej poisťovni.
Nemusíte cestovať do miesta bydliska ani čakať na úradoch. Vybavíte pohodlne aj z domu
Elektronickým podaním sme ušetrili zákazníkom množstvo peňazí za poplatky a naozaj veľa času.
Staňte sa našim spokojným zákazníkom aj Vy.